Let op! Geld lenen kost geld
DeurtotaalmarktVeelgestelde vragen deur betaalplan

Hoe vraag ik het Deur betaalplan aan?

Je kunt het Deur betaalplan aanvragen bij een online aankoop in onze webshop. Bij het afrekenen kies je voor de optie 'Betaalgemak' van Santander Consumer Finance.

Moet ik rente betalen en zo ja, hoeveel?

Ja, je betaalt rente over het verstrekte krediet. Bij een looptijd van 48 maanden betaal je 10,61% rente per maand, dat is 13,5% per jaar.

Kan ik eventueel eerder aflossen?

Ja, je mag eerder aflossen. Hier betaal je geen extra kosten voor, wij leggen je daarvoor ook geen boete op. Wil je eerder aflossen? Neem dan contact op met de klantenservice van Santander Consumer Finance via het telefoonnummer 030 - 63 88 100.

Rekent Deurtotaalmarkt extra kosten bij sneller aflossen?

Nee, eerder aflossen kost je niets extra. Als je meer wilt aflossen dan het vastgelegde maandbedrag of het volledige openstaande bedrag in één keer wilt aflossen, dan betaal je hier geen extra kosten voor. Wij leggen je daarvoor ook geen boete op. Wil je eerder aflossen? Neem dan contact op met de klantenservice van Santander Consumer Finance via het telefoonnummer 030 - 63 88 100.

Wordt het maandbedrag automatisch afgeschreven?

Ja, Santander Consumer Finance schrijft het vastgelegde maandbedrag automatisch van je bankrekening af. Zodra het volledige krediet is afbetaald, stop de maandelijkse afschrijven automatisch.

Bij wie leen ik het geld voor mijn aankoop?

Het 'Deur betaalplan' is een product van Santander Consumer Finance Benelux B.V., een onderdeel van de Santander Groep. Dit onderdeel richt zich op het aanbieden van financiële diensten aan consumenten, winkeliers en automotive bedrijven.

Toetst Deurtotaalmarkt mijn aanvraag bij Bureau Krediet Registratie (BKR) in Tiel?

Ja, dat is wettelijk verplicht. Een BKR-controle is een controle van je kredietverleden. Daarbij wordt bijvoorbeeld bekeken of je op dit moment andere kredieten heeft of in het verleden heeft gehad, maar ook hoe het terugbetalen van andere kredieten verloopt of in het verleden verlopen is. Meer informatie over BKR vindt u op www.bkr.nl.

Krijg ik een vermelding bij Bureau Krediet Registratie (BKR) in Tiel?

Ja, 'Deur betaalplan' wordt aangemeld bij BKR in Tiel.

Wat houdt een vermelding bij Bureau Krediet Registratie (BKR) in Tiel, in?

Dit houdt in dan het krediet is aangemeld bij BKR. Je bent hierdoor beschermd tegen overcreditering. Dat betekent dat je niet meer kunt lenen dan je financiële situatie toelaat. BKR registreert alle kredieten en het betalingsgedrag van alle consumenten in heel Nederland. Bij een nieuwe kredietaanvraag vragen alle kredietinstellingen en banken bij BKR informatie op over de kredieten en het betalingsgedrag van consumenten. Meer informatie over BKR vindt u op www.bkr.nl.

Waar kan ik terecht met andere vragen over Deur betaalplan?

Je kunt in dat geval terecht bij de klantenservice van Santander Consumer Finance. Als je al klant bent bij Santander Consumer Finance bel je 030 - 63 88 100. Ben je nog geen klant? Bel dan 030 - 63 88 111

Waar kan ik terecht met een klacht over het Deur betaalplan?

Klachten kun je doorgeven aan Santander Consumer Finance. Dat kan schriftelijk of per e-mail:

Santander Consumer Finance Benelux B.V.
t.a.v. afdeling Klantenservice
Postbus 2343
3500 GH Utrecht
customercare@santander.nl