Let op! Geld lenen kost geld
DeurtotaalmarktServiceGarantie

Garantie op producten


Op de door Deurtotaalmarkt.nl geleverde producten wordt een garantie gegeven conform de door de fabrikant afgegeven garanties. Indien u de exacte garantiebepalingen van een bepaald product wilt weten kun u contact opnemen met onze afdeling verkoop. De garantievoorwaarden van Cando deuren staan ook vermeld in de brochure Cando “Binnen- en Buitendeuren”. Overigens blijft de wettelijke garantie die een consument heeft onverminderd van toepassing. Deze wettelijke garantie houdt in dat het product datgene moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De aangeboden fabrieksgarantie doet hier niets aan af.

Verder verwijst Deurtotaalmarkt.nl de verwerkingsvoorschriften en de schilder- en onderhoudsinstructies genoemd in de Cando-montagewijzer "You-cando-it". Deze montagewijzer wordt standaard bij elke deur in de verpakking bijgesloten en staat tevens gepubliceerd op de internetsite: www.cando.eu.

Let op: U kunt geen beroep doen op de garantie wanneer het gebrek is ontstaan als gevolg van onjuiste montage, onoordeelkundig of oneigenlijk gebruik of wanneer, zonder schriftelijke toestemming van ons. Ook mag u geen wijzigingen hebben aangebracht of het product gebruikt hebben voor doeleinden waarvoor deze niet bestemd is.

De garantietermijn gaat in op de dag van aankoop. Bewaar daarom altijd uw factuur. De betreffende fabrieksgarantietermijn staat bij elke deurenserie aangegeven.. De deur wordt retour gehaald en bij de fabrikant hersteld. Als reparatie niet mogelijk is, dan wordt in overleg een nieuwe deur geleverd. Eventuele afhangkosten en overige bijkomende kosten vallen niet onder de fabrieksgarantie en worden daarom niet vergoed. Omdat hout een natuurproduct is kunnen kleur- en structuurafwijkingen voorkomen, deze zijn toegestaan.

Eventuele bijkomende kosten of kosten voor montage worden niet door Deurtotaalmarkt.nl vergoed.

Specifiek voor de fineerdeuren geldt dat kleur- en structuurafwijkingen zijn toegestaan. Het is en blijft een natuurproduct, hierbij zijn lichte afwijkingen dus toegestaan.

Reclames


Om met succes te kunnen reclameren vragen wij u direct bij aflevering van het product en/of de producten te controleren op zichtbare gebreken, en natuurlijk of de levering met de gemaakte afspraken overeenkomt. Eventuele reclames over zichtbare gebreken en/of niet-levering conform de afspraken vragen we u binnen 24 uur na levering schriftelijk (per email) te maken.

De goederen dienen dan ook bij binnenkomst direct gecontroleerd te worden samen met de chauffeur. De chauffeur kan op dat moment een aantekening maken op de vrachtbrief van eventuele schade. Vooral de glaspaketten zijn gevoelig voor schade, controleer deze goed. Breuk van glaspakketten gelieve direct te gemeld om achteraf problemen te voorkomen.

Voor verdere vragen m.b.t. reclames verwijzen we u graag door naar onze Algemene Voorwaarden. Deze vind u hier.

Service en klachten


Indien u een klacht heeft over onze dienstverleningen of over een product, of indien u een service-aanvraag wilt doen, dient u het service formulier in te vullen. Het is van belang om het service aanvraag formulier zo volledig mogelijk in te vullen zodat wij uw klacht snel en correct kunnen opvolgen. Mocht het invullen van het serviceformulier vragen oproepen dan kunt u ons telefonische bereiken op 0412-613688. Wij helpen u graag.

Wanneer wij uw klacht/service-aanvraag hebben ontvangen nemen wij zo snel mogelijk en normaal binnen 1 werkdag telefonisch of per e-mail contact met u op. U krijgt altijd uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht van ons een inhoudelijke reactie. Indien nodig sturen wij uw service aanvraag door naar de betreffende fabrikant. De fabrikant neemt uw klacht in behandeling en in dat geval kan het tot maximaal 10 werkdagen duren voordat wij hierop een reactie ontvangen. Zodra wij een reactie van de fabrikant hebben ontvangen nemen wij uiteraard direct contact met u op.

Mocht onverhoopt een klacht/service-aanvraag door ons niet opgelost kunnen worden, kunt u de klacht via de Geschillencommissie van Thuiswinkelwaarborg (www.sgc.nl) indienen. Ook kunt u in het geval van een klacht/geschil terecht bij het Europese online geschillenplatform (ODR), zie http://ec.europa.eu/consumers/odr/.