In enkele stappen je nieuwe deur in huis!
Het bestelproces van onze website bestaat uit verschillende stappen afhankelijk van de keuzes die je maakt. Hieronder leggen we de stappen die je moet nemen uit en vertellen we hoe we je order zo snel mogelijk afhandelen.
Kies je deur met accessoires
Kies eenvoudig je deur en plaats de deur direct in je winkelmand of maak je deur compleet met onze keuzehulp. Deze keuzehulp helpt je om de juiste accessoires zoals deurbeslag, scharnieren en tochtvaldorpels te kiezen bij je deur. Plaats al je gewenste producten in je winkelmand en je bent klaar om te gaan bestellen.
Vul je gegevens in kies je verzendmethode
De volgende stap bestaat uit het invullen van je gegevens. Zorg dat je gegevens goed kloppen zodat we je bestelling zo goed mogelijk kunnen verwerken. Heb je al eerder besteld of wil je nog vaker een bestelling plaatsen? Maak eenvoudig een account aan zodat je deze dus niet elke keer hoeft in te vullen. Daarnaast kun je eerdere bestellingen eenvoudig terugvinden in je accountomgeving.
Als je alle gegevens hebt ingevuld kun je de verzendmethode kiezen. Heb je een bestelling met een waarde hoger dan €750 kun je kiezen voor de gratis verzendmethode. Meer informatie over onze verzendmethodes vind je hier.
Betalen
De laatste stap voor jou is het betalen van de order. Kies je betaalmethode en op 'Afrekenen'. De webshop zal je automatisch doorsturen naar de door jou gekozen betaalomgeving van je bank of betaalprovider. Nadat je succesvol hebt betaald zul je automatisch terugkeren op onze webshop en is jouw werk klaar. Je ontvangt automatisch een bevestigingsmail van je bestelling waarbij je precies kunt zien wat je besteld hebt.
Wat doen wij daarna?
Wij ontvangen je order in ons systeem en zullen controleren of alle gegevens kloppen. Hierbij kijken we niet alleen naar je gegevens maar ook naar de bestelling zelf. We kijken naar de beschikbaarheid van de producten maar ook of je bestelling technisch gezien klopt en je bijvoorbeeld de juiste breedte tochtvaldorpel hebt gekozen. Mochten we hierbij iets tegenkomen zullen we contact opnemen om een voorstel te doen waarbij we precies kunnen vertellen welke accessoires het beste bij de gekozen deur passen. Zo besparen we een hoop frustratie en hopen we jou als klant beter te helpen. Om eventuele fouten te voorkomen kun je het beste gebruik maken van onze keuzehulp om tot de juiste bestelling te komen.
Als de bestelling helemaal gecheckt is voeren we de bestelling in bij de leverancier van onze deuren. Zij zullen de order verwerken en zorgen dat de bestelling gereed komt te liggen. Op de achtergrond gaan wij aan de slag met het inplannen van de vervoerder om te zorgen dat de producten ook op een goede manier geleverd worden. Zodra we bericht hebben van de leverancier dat de bestelling goed doorgekomen is en klaar is om geleverd te worden schakelen wij onze vervoerder. Die zal de producten ophalen bij de leverancier en bezorgen op de door jou gekozen locatie. Ondertussen sturen we jou een mail met je factuur, de datum van levering en extra informatie over je order zodat je volledig op de hoogte bent van de volgende stappen.
Levering
Als je kleinere producten hebt besteld zoals een deurkruk of cilinderrozet zal het geleverd worden via het postorderbedrijf DHL. Bij de levering van grotere producten zoals een deur schakelen we de hulp in van Melis Logistics. Dit bedrijf is gespecialiseerd in het leveren van grotere producten bij de consument. Als klant ontvang je hierbij van tevoren een mail van onze leverancier Skantrae BV over de verdere afhandeling met de leverdatum van de order. Melis Logistics BV stuurt 2 dagen voor levering rond 17:00 een e-mail met een verwacht tijdsvenster van 4 uur. Op de dag van levering ontvang je ca. 7:00 een e-mail van Melis Logistics BV met een tijdsvenster van 2 uur. Let er bij de levering van de deur op dat je samen met de chauffeur de deur(en) controleert op eventuele schade. Op die manier kunnen we snel schakelen en zo snel mogelijk werken aan een oplossing.
Na levering
Mocht er iets niet kloppen bij de bestelling verzoeken we je om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. We gaan dan samen op zoek naar de beste oplossing. We proberen altijd binnen enkele werkdagen te reageren op binnengekomen mails of formulieren. We zijn ook telefonisch bereikbaar op 0412 - 615 547.