Hoe worden de deuren bezorgd?  

Wie is de vervoerder? 

Het is afhankelijk van de bestelling wie de leverancier is. Zo zijn er 5 opties bij Deurtotaalmarkt:  

  • Bij de bestelling van deuren zal Van Spreuwel de deuren bezorgen. Als klant ontvang je hierbij van tevoren een mail over de verdere afhandeling met de leverdatum van de order én kun je een avond van tevoren op de website www.aflevertijdstip.nlzien in welk tijdvak de bezorger langskomt. Als er op het moment van levering niemand thuis is probeert de chauffeur de klant je te bereiken op het opgegeven telefoon nummer. Bij geen gehoor wordt er een kaartje in de bus gedaan en rijdt de chauffeur door. De goederen gaan mee terug naar van Spreuwel. Als klant kun je daarna zelf contact opnemen om een nieuwe afspraak te plannen, als je niet zelf belt zal Van Spreuwel je bellen om een nieuwe afspraak te maken. De deuren zullen door Van Spreuwel worden geleverd tot aan de voordeur op de begane grond. Zij zullen de deuren dus niet naar de 1e verdieping of hoger tillen, de chauffeur is hiervoor ook niet gemachtigd. 
  • Bij de bestelling van deuren en beslag van CanDo, Bruynzeel, Skantrae of Trend zal de complete levering door Van Spreuwel verzorgd worden. Hierbij geldt dezelfde leverwijze als bij de bestelling van alleen deuren zoals hierboven besproken.  
     
  • Bij de bestelling van alleen beslag van de merken CanDo, Bruynzeel, Skantrae of Trend zal de levering plaatsvinden via GLS. Let er op dat we je hierbij geen Track & Trace code versturen. Wanneer je niet thuis bent zal GLS proberen om het beslag bij de buren af te leveren. Mocht dit niet lukken dan gaat het beslag terug naar het depot en zullen ze het de volgende dag weer proberen. Het pakket wordt 3 keer aangeboden voordat het naar het dichtstbij gelegen afhaalpunt wordt gebracht.  
  • Bij de bestelling van alleen beslag van de overige beslagmerken in ons assortiment zal de levering plaatsvinden via PostNL. Let er op dat we je hierbij geen Track & Trace code versturen. Wanneer je niet thuis bent zal PostNL proberen om het beslag bij de buren af te leveren. Mocht dit niet lukken dan gaat het beslag terug naar het depot en zullen ze het de volgende dag weer proberen. Het pakket wordt 3 keer aangeboden voordat het naar het dichtstbij gelegen afhaalpunt wordt gebracht. 
     
  • Bij overige combinaties zoals beslag van één van onze huismerken én beslag van onze overige beslagmerken zal de verzending plaatsvinden via de verschillende methodes zoals hierboven beschreven. Zo zal een bestelling met een deurkruk van CanDo en een Nemef insteekslot via DHL én PostNL verstuurd worden. Een bestelling met een deur én een Nemef insteekslot zal via Van Spreuwel én PostNL worden verstuurd.  

Als je vragen hebt over de levering van de producten kun je altijd even contact opnemen met onze medewerkers via info@deurtotaalmarkt.nl.